En riktig slappardag

Efter en tid av väldigt mycket för mycket att göra, gick luften ur  undertecknad igår. Efter morgonpromenaden kände jag mig nästan anfallen av trötthet och somnade på förmiddagen, vilket inte har hänt sen jag var en supertrött tonåring. Efter lunchen greppades jag återigen av trötthet och somnade igen.

Genom dvalan hörde jag smygande steg  och ett sus i bakgrunden men orkade inte bry mig.

När jag vaknade hade maken städat hela huset, tvättat bilen, plockat upp all fallfrukt från gräsmattan, samt klippt den.

Idag ska vi ta oss till Stockholms innerstad och glida omkring i sakta mak, köpa oss lite nya kläder, och gå på restaurang, sen på en häftig konsert och njuta.

Det är vi värda!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback