Ingen garageröjning

blev det i dag. Vi struntade i det och fällde ut våra solstolar i stället. Björken och ekens bladverk silade solstrålarna och det var så  lagom varmt. Jag slumrade till lite då och då i solskenet. Det var längesen jag njöt och kunde koppla av utan samvetskval och inte tänka på "plikten framför allt".

I dag blev det "för Quid Vis med tiden" och rätten  till en god bok. Boken jag läser är Morden i Buttle av Annika Bryn. När jag ser deckare på TV brukar jag zappa över till en annan kanal när det blir för läskigt. Det går ju inte att göra med boken men jag litar på Annika. Hennes bok rekommenderas varmt.

Kommentarer
Postat av: Nalle

det blir aldrig som man tänkt sig, men i detta fall blev det ju nåt bättre
ha det så bra

Postat av: Quid Vis

Tack Nalle och tack det samma.

2006-09-11 @ 13:47:14
URL: http://quidvis.blogg.se
Postat av: MammaLena

Visst är det underbart att fånga dagen! Jag menar vaddå - garaget står ju kvar - solstolsdagarna är snart slut för i år..... fast - jag har just kommit in från vår underbara altan - har nog nannat till en stund, i solen.... Oohhh va de va skönt!
/L

2006-09-11 @ 14:08:50
URL: http://momma.blogg.se
Postat av: Quid Vis

/L Visst är det skönt att bara vara. Garaget kan faktiskt vänta. Det kan man syssla med när det blir dåligt väder. Det gäller att "lagra" lite sol medans den är uppe.

2006-09-11 @ 15:54:24
URL: http://quidvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback